SM-Guld SM-Guld SM-Guld

Ett glädje rus som bara finns där nu efter kl.16.53 när Martin Hansson blåser av matchen.
De finns så mkt jag vill skriva men med hänsyn till dem några få personer, jag har respekt för som håller på IFK göteborg tänker jag inte skriva så mkt.

Ni andra som hånat vårt lag och mig för just AIK skit på er, nu har vi visat att vi är de bästa laget i Sverige och som Martin Mutumba åh Bojan Djordjic säger. Vi kan stå för vad vi säger för när allt kommer till sitt rätta och man tittar på Tabellen så är de laget från Solna som står överst på tabellen och de enda laget som faktiskt spöar Göteborg på deras Hemmaplan.

Och finns de djurgårdare som hatar de jag skriver, läs om och inse fakta ni har inte suck emot oss heller då vi vunnit alla sthlms derbyn de här året så vi har rätt att kalla oss Dem bästa.

NU ska jag göra någonting åt den här Överskottsenergin som en SM-guld kan påverka oss aikare med.

Tills nästa gång.

We are The Champions remember that.

Kommentarer
Postat av: Bagge

Woho clemme bloggar också :D

2009-11-17 @ 13:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0