Sköna lirare

Jag gillar killar som har attityd.
Som Zlatan när han dök upp i Malmö t.ex och ni som Labinot Harbuzi. Som säger va dem tänker istället som vanliga Svensson spelare som är jäkligt tråkiga i intervjuer. Som bjuder på något extra.
När folk tycker sådana spelare är kaxiga och dryga tycker jag dem är sköna, eftersom dem sticker ut från mängden har något extra, utöver den där vanliga Svensson talang som kan slå en bra passning och springa som en gasell samt att dem är hyfsad bra på att göra en tvåfotstackling (oftast) på boll.
Typ Anders Svensson, Magnus Svensson, Tobias Linderoth, Marcus Allbäck listan kan bli längre men orka skriva ner alla.
De jag skulle komma till var att ja klippte ur denna del fotbollskanalens hemsida och tänkte dela med mig denna mkt sköna kommentar.

Labinot håller på att beskriva målet som han gjorde mot Djurgården.
De finns ett uttryck som låter så här. " där var han på läktarn och köpte korv" när en spelare har blivit ordentligt bortgjord.

- Det kom ett inlägg som gick över mig. Molins tog emot den, jag kom på en överlapp och han spelade bollen till mig. Först tänkte jag dra till med vänstern, men gjorde en skottfint istället. Backen blev ställd och det var bara att placera in den i bortre, det var en stor korv försvaren käkade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0