ojojoj clemme bloggar igen

Blir ett kort inlägg idag.

Har ju nämnt tidigare i ett inlägg att Dave Chapelle sa en gång, att de sämsta som kan ske är när en tjej ger råd till en annan tjej om killar.

Har kollat en del bloggar och man blir lite förskräckt vilka råd tjejer ger till varandra. Att dem råden ska vara hjälpande har jag svårt att tro, för man slår nästan bakut av de som föreslås.

Ett råd till er alla.
Ska en tjej ha råd om en kille, så ska de ske från en riktigt bra killkompis, vice versa för killar.
Då ökar sannolikheten, att de blir ett lyckligt slut.
Vi ser saker på olika sett och därav blir de svårare av någon med samma kön, att ge bra råd som passar för personen i fråga.

Jag förstår fotboll kan vara livet och man ska passionerad, men de blir en tragedi när de går så långt att en Arsenal-fan hänger sig själv efter en Riktigt förnedring av Man U.
Man ska vara passionerad men med måtta. Som jag till exempel.

Clemme

Kommentarer
Postat av: P

Mmm, men jag tror mer att han hängde sig för att han hade massa personliga problem och så att arsenal torska var som pricken över i:et som fick bägaren att välla över. Eller så kanske det var så att han hade massa skulder eller dyl och hade satsat en massa pengar på matchen som en sista utväg.

2009-05-08 @ 23:14:34
URL: http://spotlightkid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0