Blogga oftare

hej hej.

Yes de är sant ja borde blogga oftare varför vet jag inte varför ja inte gör de.
Förra veckan var ja i sthlm från måndag till lördag för att sen direkt dra till östersund och komma hem sent på söndag kväll.
borde berätta hur mkt kul jag hade de i kungsängen på en fredag kväll med gratis fylla (ska bjuda igen madde sen) boende och gratis käk.
Eller min galna lördag med mina bästa polare i östersund.

Eller de större att ja började på mitt jobb på demensboende idag och ja kan säga så här. Alla farhågor besannades men samtidigt så får ja ny erfarenhet.

Men som sagt JAG KÄNNER EN STOR TOMHET JUST NU.
Förra veckan avled en vän till familjen, och nu efteråt så inser ja hur mkt man kommer sakna honom då......
ja har inga mer ord att säga.

R.I.P Loffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0