peace and lööve plus truck

halloj

Nu har jag varit på Peace And löövve som ja väljer att stava de.
och de var gööötttt.
 Lite oväntat folk man träffade på oändligt tafsande på tjejer skulle beskriva min helg i borlänge.
Att de ingick i mitt jobb att ta på tjejer förtäljer inte historien, utan de blir ett trevligt bihang till dåvarande konserter.
Att muddra folk är en mardröm när man går på fotbollsmatcher och hårdrocksfestivaler, då de är mest killar som går dit.
När man muddrar folk på peace and lööve då de är 60 % tjejer som är besökare så blir de en drömjobb.

Ja behöver inte gå in så mkt mer på de förutom att säga att jag har aldrig varit så himla sexuellt trakasserad av tjejer i hela mitt liv och de var svinkul.
Banden var asgrymma och nästa år åker ja dit som en vanlig festival besökare med wille och bagarn troligen.

Nu var jag även en sväng förbi Birsta i Sundsvall och Härnösand för att ta truckkörkort.
Hade tur klarade av de på en gång och sen åkte ja hem till lycksele för att jobba igen.

Ja är nog den enda i hela Sverige som är redan är less på sommarn. Ja längtar redan till hösten då ja ska till nNorge och jobba och de har nog med att ja behöver ett miljöombyte känner jag nu.

Slarvligt skrivet men ja använder min bärbara dator där mitt internet kan försvinna vilket sekund som helst, så idag får ni ha överseende med de.

Kommentarer
Postat av: Emanuel

Vet hur det känns 2 vändor på hultsfred med samma jobb. Bra självförtroendes höjare.

2009-07-10 @ 21:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0