Pattar

Hej.


Dagens ämne handlar om silikon.
Jag har funderat kring de där med silikon och jag har en fråga till er alla
där ute men kanske mest riktad mot tjejer.
De där med silikon skaffar tjejer de för att få bättre självförtroende eller?
Och sen när man väl skaffa de ska de synas att man skaffat silikon , alltså väldigt
mycket synligt eller ska de vara så pass snyggt att de knappt märks?

När ja var på peace and love så var de mkt folk där och ja vet inte som kille,
tänker inte man på att en del tjejer har silikon förren de syns riktigt ordentligt
genom tröjan.

Och sen började jag och Rosie prata om de helt plötsligt, så sa hon de var en hel del som
hade silikon och jag blev lite förvånad.
HUr ser man om någon har silikon egentligen ?

Hon försökte visa mig hur man ser de, men så sa hon samtidigt att de utvecklats på
sistone så silikon börja se lite naturlig formade.

Då frågar jag er tjejer, är de lätt att se om de är naturligt eller inte?
Eller är de så att vi killar har väldigt väldigt svårt att se skillnad
på silikon eller naturliga pattar.

Om ni har en åsikt skriv gärna behöver inte uppge erat namn de är intressant
att kasta ut åsikter och se vad ni har att berätta.

Clemme


Kommentarer
Postat av: P

Haha, livlig diskussion här alltså :P

2009-07-16 @ 01:36:36
URL: http://spotlightkid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0