Hänt extra och slående misstag.

Skvaller och hänt extra som knäcker självförtroenden

Man trodde stod över skvaller snacket.
Sen kommer man på sig själv snacka med polarna om en tjej man sett eller jobbat med.
Men ja vidhåller att jag inte skvallrar i sån stor mån att ja kan kallas skvallerbyta
eller något annat ökänt gammalmodigt fulord.

Jag trodde Lycksele var en ort som alla tyckte om alla och utomstående har sjukt svårt att komma in.
De visade sig att jag har både rätt och fel.
De jag har fel i är att de skvallras mer här än i Åre, och de mina damer och herrar är oerhört svårslaget.
De som Lycksele också häpnas väckande slår Åre mer är att skvallret egentligen består av avundsjuka och skitsnack.

En sak jag sagt förut och kommer alltid göra i mitt liv för att undvika är jobbskvaller.
Jag vet att de snackas om mig när jag inte är där bra eller dåligt, men jag kan säga så här de skiter jag i.
Får ja reda på de så pratar jag oftast inte med den personen, men annars ser ja oftast på de så här.
Om man inte kan göra nånting åt varför ska man hela tiden oroa sig för vad andra tycker och tänker?
Om dem tycker du är okej/godkänt kommer du sova bättre på natten ?
Okej ja förstår skillnaden om de är mellan hon är sjukt jävla sexbomb och hon ser ut som något min gräsklippare har kört över.

Då är de skillnad men annars förstår ja inte. Beröm kommer fram för eller senare och dåliga nyheter får du veta nästan direkt.
Innan dess gör som du känner bäst så kommer både du och din omgivning att gilla dig för de du gör och den du är.

I Åre blev en händelse riktigt infekterad då jag kände båda parter och inte tog någons parti utan stötte dem när dem tillfrågade mig och de ska sägas de är så man gör.
Gör inte saker värre än att ta sida om dem inte kräver de.

Eller om de gör något du verkligen är emot säg de till dem personligen gör inget officiellt då alla parter får lida.

Oj shit va ja babblade på men ja hoppas någon där ute fatta va jag är ute efter.

Jag är mig själv och de mesta ja hör om mig själv är att ja skön snubbe snäll och en jävel på retas.
Ja är nöjd och tänker fortsätta vara mig. Hoppas ni också vågar vara de .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0