Farväl och sorgliga avslut.

Eftersom inlägget om pattar var så jättehit bland damerna i världen så gör vi så här.
Vi vänder på de .

En gång i mitt har jag fått en viss låt av en tjej tillägnad mig,
och de slutade inte bra.
Farväl och sorgliga avslut.

Låten heter im not leaving now av hoffmaestro.
De sluta med att jag sårade henne mer än annat.
För de är jag ledsen och jag kommer nog komma ihåg de som ett av mina stora
misslyckande i mitt liv.

Då är nog den enda någon förhållande(om man nu kan säga så) har gått fel pågrund enbart mig.

De får in mig på dagens blogg.

Jag brukar fråga tjejer egentligen ganska mkt relationsfrågor har ja upptäckt.
De är bara för att jag är nyfiken plus lite egen intresse är de förstås, men iaf så är de oftast kul att se hur de ser ut från andra könets vinkeln.
Många bruka säga du ställer så roliga frågor, fast ja anar att dem menar halvintressanta för dem, men de beror nog på att dem inte vill egentligen svara exakt på mina frågor.
De har nog att dem skulle bli mer sårbara för oss osympatiska killar och diverse grejer.

I Åre lärde jag mig en sak.

Om du ska säga något komplicerade saker till tjejer eller diffusa
grejer skämtar och så vidare så ska du antingen vara mkt försiktigt med var du säger eller vara väldigt ÖVERTYDLIG.

De är en av sakerna ja tröttnade på när ja bodde med 6-7 tjejer i 4-5 månader, att hela tiden förklara saker ting hur ja menar så inte alla blir stött av de ja säger.
Visst de finns nog mkt dem blev sura på mig över också, men så är de helt enkelt.
Man kan inte alltid komma överens om allt med alla i sitt liv.

De jag vill säga med här är att var försiktig med va ni säger till killar/tjejer om ni inte är sjukt tajta ni anar inte hur många gånger de missuppfattas.
Man tycker Första intrycket borde betyda en hel del men bestående intrycket borde vara andra mötet, men så är de inte.

Första intrycket är allt och där har ja en hel del att lära mig.

En positiv grej ja lyckats med. Ja är en svärmors dröm iaf.

Haha. Behöver ni tips läs boken spelet. Och uppföljaren är ännu bättre. 
Tro mig den hjälper oerhört.


Clemme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0