Ösd med positiva insikter.

Jaja sorry att jag har blivit sen med bloggning igen, men tyvärr har jag ett liv vid sidan av internet.

Såg nyss att jag fått en del kommentarer har inte hunnit läsa dem sista två, de orkar jag inte .
Iaf så sa jag i början i min start av denna blogg, att jag har brutit med p i bloggnings sammanhang pågrund, vi inte är så bra på blogga så frekvent och han får ibland ta lite konsekvenser av vad jag skriver.

Så jag skaffade en egen blogg där jag får häva ut de jag känner och tycker utan att någon får ta konsekvenser för de.
Så därför bruka jag inte bry mig om kritik i bloggen, men den som skrev att jag borde akta vad jag skriver hade en poäng i de hon (troligen en tjej) skrev.
Inte att jag skulle tänka mig för vad ja skriver, utan att jag gnäller för mkt om ösd.

De är faktiskt en fin stad och när ja stor, (då menar mogen nog för att skaffa barn) för jag är fysiskt väldigt vuxen annars.
Iaf så Östersund den staden jag skulle vilja att mina barn växte upp i. Lagom stor för barn att röra sig och ändå inte känna att de är för liten håla så att dem rymmer så fort dem får chansen.

En av sakerna som jag inte tänkt på sen ja kom till Åre, är hur mkt vi som bor i Norrland får gratis jämfört med södra Sverige. T.ex Längdskidor är något som många provar på här uppe i Åre, och som dem tycker om eftersom dem aldrig gjort förut. Jag personligen tycker längdskidor är lika tråkigt som orientering, och om jag säger så här, man kunde hellre, plocka ogräs av Jan guillou trädgård än att hålla på med orientering.
Men de jag vill säga vi ska vara tacksamma vi som bor här uppe i norr för alla snö vi har för vi har testat på mkt saker som dem där nere aldrig fått.

Jag har fåtta massa uppslag över vad jag kan skriva på bloggen tack vare den kommenatern, men de är ett senare kapitel.

Nu ska jag ut och åka bräda i parken .

Vi hörs senare i April då jag kommer till ösd för att hälsa på min systerson.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Tina

Den 2 maj ar jag i K-staden igen, sen kan du ju vanta en eller tva dagar innan du attackerar mig;)

2009-04-15 @ 09:31:06
URL: http://turners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0